Een creatieve workshop draagt bij aan de teambuilding binnen een organisatie of (management)team. Tijdens een workshop leren deelnemers niet alleen verschillende artistieke vaardigheden en technieken, maar ook emoties in beeld te brengen.
Deze workshops bieden veel mogelijkheden voor het uitdiepen van een thema in groepsverband of individueel. Voorbeelden: teambuilding, fusietrajecten, samenwerking, brainstormsessies, conceptontwikkeling en toekomstvisie. Op een speelse en vrije manier worden thema’s besproken, waarbij de betrokkenen zich bloot moeten geven door hun eigen interpretaties te bespreken. Ik heb workshops uitgevoerd bij:
Natuurmuseum Groningen: ontwikkeling van een website
Pentascope: beeldvorming eigen organisatie
Ledenservice bureau Assen: teambuilding
Gemeente Stadskanaal: nieuwe werkwijze beleidsmedewerkers
Verloskundigenpraktijk Ma Lune: teambuilding
Gemeente Leeuwarden: teambuilding O&I adviseurs
Zorggroep Suydevelt: reorganisatie/ teambuilding
Woningcorporatie Centrada: missie visietraject
Fysiotherapiepraktijk Peize: afscheidskado medewerker
Stichting De Zijlen: teambuilding
Sportcentrum de Kalkwijck: missie visietraject
Woonconcept: waardenonderzoek